Tuesday, November 24, 2009

SRI GAMPANG PALACE

hahah exam yg palat...asik study jer..penat aku,,,babeng mara..babeng anak mara..babeng2 haha mintak tu mintak ni...tapi xfly2 haih hahah yela...bukan duit kito,xdapat den nak menolong...huih...xpe2 tinggal math jer lagi sok....then ENJOOOOYYYYYYYY yahoooo hahahah siot la....xam membosankan .babeng....smlam ley plak dak2 afif trun rampai...geng PKR,anwar ibrahin datang wat ceramah...siot sian dak bilik mau terpaksa dgr ceramah sambil study haha,jawab engineering science..kuar jawapan ceramah anwar ibrahim lak....yang xleh blah..siap ada kugiran lagi tu...lagu lagi xleh blah..lagu tajuk ISA...aku nyanyi sket eh...ohhhhhh ISA, aku xbuka seluar ohhhhh ISA,tempat itu bukan tempat utk ANWAR... ha lebey kurang cam tu la hahaha skali dengar cam lagu bunkface -menuju puncak plak hahah ahha hari isnin pas peksa thermodynamics...budak bilik aku ada main game 'siapa tido paling lama" haha nak tahu pemenangnya...hah cuba usha bawah ni sket;
ahli bilik sri gampang palace;
afif -10jam 2 detik
smap- 1o jam 30 minutes (non-stop-kecundang jua)
ranjiman - 11jam(non stop-tidok)
momo 14 jam(tolak 2jam krana belajar DOTA)
jawer- 11jam 20 minutes
hilman -13jam (tolak setengah jam tgk nurkasih)
alipalat-12 jam(NON-STOP)
adi- 14 jam(tolak 1 jam makan tasik)
oren- bukan bilik akula
dan pemenangnya adalah.......TRENGGGGG trengggg
wenate- 20jam(hampir memecahkan rekod dunia,tapi tidak berjaya)

hadiah disampaikan oleh din hok pok guard jaga villa sri gampang...ahahah hahah tu la..hidop smua dah xtentu hala...pas main futsal 2jam..trus terbongkang, smua BANTAI tido....xpe..tapi enjoy main futsal...utk result exam...dengan izin allah,aku doakan alif farhan bin abd jalil berjaya dapat result cemerlang dlm exam yg ditempuhi (time kasih doakan aku-sape sruh baca) ahahha ala xyah emo haha..ha korang ingat kitaorg main2 jer ke...kitaorg pun study gak hahah...work smart kata orang ..tapi result xtau lagi..ah peduli apa kihkih ahahh okey2 la..aku bukan dah ngantuk..lu datang tempat wa dengan xda cara..aku nak tidok...lagi satu,ah korang jgn percaya sangat gambar hipokrit bawah ni..sajer...jer hias2 bilik-deko bersama 'AJ'........

before xam..katil lawa jer kihkih..wei,buku thermodynamics jadi bedtime stories wa bai haha

semasa xam..siot tiap2 hari penuh ngan kertas

pelajar islam tgh study hahah sek kito ganah study

hah xpercayakan...believe it or not...contoh pelajar gemilang,akhlak terbilang


dimanakah menghilangnya smap,ranjiman dan jawer palat?

momo didalam toilet tgh perform..so xleh amik pic dier-sori

wenate..student UNIKL MIIT

hah nampak..makan study,minum study..tido pun study..rajinng sek aku

haha ni saja letak....muka yg makan kaki tu nampak hot la

No comments:

Post a Comment