Saturday, November 21, 2009

come on..BITE ME ....BITE ME.. rrrrgggghhh

hahah bila terbaca cter pasal mvie twilight nak kuar sok...teringat aku masa usha first movie dier 'the twilight'kat panggung haha...yela..masa tu..xtau plak twilight ni dari novel...before tu, cousin aku dah usha dulu cter ni, dia kata best....aku apa lagi...pakat ramai2 ngan satu family nak usha cter ni..yela..dah sume asik cter masa twilight jer...yg part aku segan masa tgk cter ni ar..ye ar..dahla tgk ngan family...ko bayangkan adik aku yg kecik pun ikut skali...mana tak nya segan...twilight ni bole byk lak scene cium2, romantikus...adegan2 seks yg hampir kpada unsur seks luar tabii( ye ar dracula tergolong dlm golongan reptilia)...pastu cter dia a bit slow sket..dah kata mvie jiwang tangkap leleh...mesti kna layan tiap masa..baru xbosan... mak aku bley plak sound aku dlm panggung

ibu alipalat; lip cter apa ni?

alipalat; mana alip tau...dengar kata nabil raja lawak berlakon jadi dracula dlm mvie ni

yg adik aku plak...masa scene cium..pandang tepi...ceh kau..nak berlakon alim plak...ada mak kat sebelah...bley ar berdrama haha..tutup mata kiri..mata kanan buka haha siot haha silap ar...kalo tgk cter twilight ni ngan awek ka best.,,tapi awek skang dah terbang la...ye ar...bley manja2 sket ngan awek...berlagak caring ar ahah eh..awk sejuk ke...nak sy panaskan ...bley sy pinjam kan jaket orang sebelah ....eh awk lapar ke...bley sy blikan teket wayang utk mamak...boleh dia amik order dlm panggung...kalo tgk ngan member laki cmana?kalo laki tu pengkid?ha xtau kan...cuba ar gi try..haha aku teringat masa kat lumut dulu..roomate aku,afif ada bli novel twilight..peh semangat siot...first tyme dia baca novel..aku pun bosan2.usha jap buku twilight tu..babeng..dahla buku stok tebal cam bible..xpe try gak ar baca...aku baca,,aku baca...last menguap..bila nak habis ni..last2 pas 25 muka surat,aku pun tido,,ye ar takut ngan vampire nyer pasal..wat aku lelap..xpe pape pun...sok kita kna usha cter ni sebab awek2 dia terbaik....


twilightgrrrrr bite me i noe u want me

ROBERT ALIPSSON

awek
MACAM AWEK HEROES LAKHOT VAMPIRE MOM

hah wat pe tu!! piz2..jgn noti2

No comments:

Post a Comment